Thursday, August 21, 2008

2nd pindah

Pagi ini aku bertolak ke tempat kerja jam 7 pagi menaiki Chevrolet, Suburban. Kat Malaysia memang tak jumpa. Terus ke PMC. Sarapan di kantin....makan ala barat. Masuk office tak tahu nak buat apa daaa...
Sebelum tengahharinya Olefin manager nak berkenalan dengan akulah pulak. Malangnya dia tak ada. So aku pun tak tahu nak gi mana dah.

Cerita pasal rumah, oleh kerana tak puas hati dengan rumah malam tadi, aku dan Nordin bercadang nak pindah ke rumah di RC 2. Lebih selesa. Dapur, washing machine, WiFi are provided. So malam tu juga aku berpindah pulak di radhwa 3.

Petang itu kami serumah pergi ke balad untuk mencari bahan-bahan untuk dimasak dan keperluan lain seperti pinggan manggkuk. Malam tu juga kita makan makanan masakan Chef Nordin. Berselera seyy..

Tu dia hidangan dan masakan pertama Chef Nordin di tanah arab. Masak sardin, sayur lemak. Ehhh sedap tu kalau bandingkan makanan kat kantin tuuu...
Selepas makan, Lobo dan beberapa orang kawan menolong aku berpindah utnuk kali kedua. Anyway terimakasih kepada kawan-kawan yang sedia membantu.
Wassalam

No comments: