Sunday, September 28, 2008

Kad Raya Untuk Semua




Bismillah. Assalamualaikum.
Alhamddulillah, tinggal beberapa hari saja lagi kita akan meninggalkan Ramadhan justeru terus merayakan kemenangannya di awal Syawal.
Disini aku mengambil kesempatan mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri, Maaf Zahir Batin kepada anak-anak dan isteri aku, bakal isteri no 2 aku..(gurau kasar nih..), mak dan bapak aku di Felda Chemplak Barat, Bro Razali MD serta keluarganya di Tmn U Skudai, Kak Alid serta keluarganya di Felda Kledang, Kak Ani serta keluarganya di Rompin dan Bro Isham MD serta aweksnya.
Juga buat Mak mertua yang berada di Air Hitam, Batu Pahat, Brother Zamani and family di PG, Bro 'Eric' Arrifin and family di Paka, Sis Sita di Keluang and family serta Bro Sabri and aweks.
Juga buat rakan-rakan SABIC yang berada di Yanbu, yang sama-sama tidak dapat balik yang berada di Radwa 3, Radwa 1, Radwa 8 dan Balad. Juga kepada rakan-rakan SABIC yang sedang bercuti di kampung..
Tidak lupa juga kepada rakan-rakan di TITAN amnya dan sahabat-sahabat dari team D 'the great' khususnya iaitu de facto leader Zulkifli Sarbini, Ahmad Suri, Muhammad Shah, Rashid MT, Hafiz, Haniffah, Zulhair, Madey 2 dan semuanya (ada yang tak inagt nama daaa).
Juga kepada sahabat-sahabat dari team Ustaz Esa iaitu Tuan Hj Suhaimi Sulaiman, Ibrahim Amat, Roslani, Cikgu 'the cameraman' dan semua yang mengenali aku.
Dikesempatan ini aku memohon ampun dan maaf sekiranya ada kesalahan, terkasar bahasa, termakan-terminum samaada yang tersembunyi mahupun yang terang-terangan. Al-maklumlah kita ini insan yang tidak bisa lari dari kesalahan...
Finally, Berhati-hati di jalan raya.
Sekian
Wassalam

1 comment:

Kancanei said...

>>Juga kepada sahabat-sahabat dari team Ustaz Esa iaitu Tuan Hj Suhaimi Sulaiman, Ibrahim Amat, Roslani, Cikgu 'the cameraman' dan semua yang mengenali aku.
=> Buat JMA, kami semua begitu juga semoga kita semua berada di dalam kemakfirahan oleh swt dan dipertemukan lagi di Ramadhan yang akan datang.
=> Ust juga berpesan agar kita semua terus memburu lailatulqadr sehingga malam terakhir ramadhan dan disambung dengan malam raya eidul fitr.
=> Wsm
dr SBS @ Team UstMatEsa, Pasir Gudang, Johor.