Sunday, December 28, 2008

End of my Vacation

Bismi Allah.

Pejam celik pejam celik aku dah berada semula di Yanbu. Terasa sekejap sangat aku di tanahair. Anyway...alhamdulillah kerana dapatlah juga aku balik. Ada kawan-kawan yang lain masih belum dapat balik.... lagi haru... ye tak?

Olehkerana terlalu singkat cutinya...tak dapatlah aku jumpa kawan-kawan Titan, kawan-kawan Ustaz dan siapa-siapa lagi yang mengenali diri ini. Kepada yang ingat dan jumpa aku... Nizam Arjuna (ziarah aku kat umah), Bujang, Jaiman dan semua team D... aku ucapkan berbanyak-banyak terima kasih. Semoga persahabatan terus kekal...insyaAllah.

Kepada yang tak sempat berjumpa, insyaAllah dilain masa kita bisa diketemukan...dan maaf bebanyak. Maklumlah aku sibuk dengan macam-macam urusan. Kepada Haji Zul... terima kasih kerana uruskan segalanya hal aqiqah pada hari kurban yang lepas.
Tidak lupa juga, bebanyak terima kasih kepada Bujang dan Jaiman kerana menghantar aku ke Senai Airport pada pagi 17 hb yang lalu. Thanks you very much...

Juga tidak ketinggalan ribuan terima kasih kepada Haji Nordin Md Nor, Haji Multazam dan Nasir kerana bersusah payah mengambil aku di Jeddah Airport... terutamanya pada Haji Nordin yang demam-demam pun sanggup datang.... tima kasih bebanyak..

Emm susah juga nak set mood kepada mode kerja... emmm 'I try your best' - kata Bahrin. Hehaha.. Anyway selamat kembali bertugas untuk diri aku. Kepada family aku... I Miss you.... See you pada next vacation...insyaAllah..


Sekian Wassalam.




No comments: